Wilson i ny drakt

Wilson er et merke i endring. Med nyrekrutterte utviklingseksperter fra flere av golfverdenens største selskaper satser de på å etablere seg som en skikkelig tungvekter i golfbransjen.
Den nye køllefamilien Dynapower er den første lanseringen der ekspertene har vært involvert gjennom hele produksjonsprosessen. Og det kommer tydelig frem.

– Wilson er et av verdens ledende sportsforetak, og det at de nå tar golf mer seriøst enn før er veldig gøy. Det blir veldig spennende å se hva de kan få til, sier Jesper Overgaard Sørensen i The Golfstore Podcast sin utstyrsspesial.
– Rekrutteringene de har gjort gjenspeiles i woods og drivere. Dette er en ny æra for Wilson, legger han til.

Re-branding-reisen ble tydelig allerede i fjor da Wilson introduserte en ny stilren, retro-inspirert logo. Køllene var nå vakrere enn de siste sesongene og skapte umiddelbart interesse blant Golfstore-proer.

Årets Dynapower-modeller er utstyrt med moderne teknologi som gir mer fart, større presisjon og bedre følelse i hvert slag. Med AI-optimaliserte trefflater og et lavt tyngdepunkt tilbyr Dynapower-familien – fra drivere til jern – imponerende ballflukt, stabilitet og tilgivende egenskaper for golfere på alle nivåer.

Wilson er det selskapet som har vært mest suksessrik av alle når det dreier seg om jernkøller i majors, med hele 62 seire. Ambisjonen er å igjen bli markedsleder innen jernkøller. Det er en reise som blir interessant å følge.

Få med deg flere nyheter innenfor utstyr. Lytt til The Golfstore Podcast.